Har alltid vært en Playstation type og aldri hatt en Nintendo men ska si at jeg angrer ikke på kjøpet av Nintendo Switchen min og Super Mario Odyssey som jeg kjøpte sammen med den. Jeg angrer mere på at jeg ikke kjøpte det tidligere. Nintendon fungerer som den var helt ny og ser ut som den var helt ny. Kommer absolutt til og kjøpe mer fra dere senere🤩
Rart å holde et spill som ble lansert i 1998 med milde bruksmerker og fungerer som det skal.. har altid ønsket meg dette spillet da jeg var liten! Meget fornøyd :)